کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود » وبسایت احسان خواجه امیری
وبسایت احسان خواجه امیری وبسایت احسان خواجه امیری وبسایت احسان خواجه امیری



کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود

ارسال کننده: tarane yakide   در تاریخ 12 تیر 1390   دسته : خبرها  
بازدید شده : 25213

کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود


کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود




این کنسرت توسط شرکت آوای هنر برگزار خواهد شد که اطلاعات دقیق از نحوه بلیت فروشی به زودی در همین پست قرار می گیرد .

برای تهیه بلیت به سایت شرکت آوای هنر با آدرس http://84200.ir مراجعه کنید .


کنسرت احسان خواجه امیری 2 و 3 و 9 مرداد - مرکز همایش های برج میلاد تهران - هر روز دو سانس 18:30 و 21


قيمت :25، 30، 35، 40، 45، 50 و 60 هزار تومان



رضاعباسی, فاطمه فلاح, مانا و 5 دیگران این را دوست دارد.
در حال حاضر هیچ کاربر عضوی در حال مشاهده این مطلب نیست!

برچسب مطلب :
   
نظرات: 119

ارسال کننده :reza | در تاریخ : 9/04/1390 - 13:26
نقل قول |  |  |  
بالاخره احسان تو تهران کنسرت می ذاره راستی ترانه خانوم من شنیدم قطعات جدیدی هم اجرا میشه قطعات البوم جدیده . بازم ممنون اقا مجید و ترانه خانوم واقعا خوشحال شدم wink





ارسال کننده :ساسان | در تاریخ : 9/04/1390 - 13:38
نقل قول |  |  |  
دوستان تهرانی خوش بگذره جای ماروهم خالی کنید





ارسال کننده :habibeh | در تاریخ : 9/04/1390 - 14:27
نقل قول |  |  |  
هرکی بره مطئنا بهش خوش میگذره... عکس این پست خیلی قشنگه... love

--------------------
تورو میخوام تموم زندگیم اینه....دارم میرم ته دیوونگیم اینه...




ارسال کننده :Negin Monajemi | در تاریخ : 20/04/1390 - 10:42
نقل قول |  |  |  
انتظار تموم شد..........





ارسال کننده :sara-alimadad | در تاریخ : 20/04/1390 - 11:24
نقل قول |  |  |  
خیلیییی قشنگه..
winked

--------------------
نباید هیچ می گفتم..نباید هیچ می پرسید..

خودش از گریه ام فهمید..مدت هاست، مدت هاست..




ارسال کننده :reza | در تاریخ : 20/04/1390 - 12:00
نقل قول |  |  |  

wink به به عجب عکسی دستتون درد نکنه اقا مجید و ترانه خانوم wink





ارسال کننده :nazi | در تاریخ : 20/04/1390 - 12:10
نقل قول |  |  |  
با لاخره پست جدید گذاشتید smile
خوش به حال بچه های تهرانی جای مارو هم خالی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کنسرت کیش چی شد؟؟؟؟ sad
تــرانه یــاکیده : به دستمون رسید چشم smile

--------------------
از اين عادت با تو بودن هنوز
ببين لحظه لحظه م كنارت خوشه
همين عادت با تو بودن يه روز
اگه بي تو باشم منو ميكشه




ارسال کننده :mozhde | در تاریخ : 20/04/1390 - 12:15
نقل قول |  |  |  
سلام
وای چه خبری ... وای چه عکسی..... اميدوارم که بتونم برم ......... مرسی

--------------------
بی تو کدوم ستاره پا به شبم بذاره
ابر کدوم آسمون رو تشنگيم بباره




ارسال کننده :آرین | در تاریخ : 20/04/1390 - 13:57
نقل قول |  |  |  
اوه......
چه خبره؟خیلی بی انصافی!خواستم بلیت بگیرم که پشیمون شدم.تمام قیمتها را 10000تومان برده بالا.باز به بنیامین!





ارسال کننده :Mohammadjavad | در تاریخ : 20/04/1390 - 14:02
نقل قول |  |  |  
خوب چی بگم ... خوبه





ارسال کننده :آذین خانوم هستم | در تاریخ : 20/04/1390 - 15:22
نقل قول |  |  |  
چه عکس ناااازی............ love winked
چه کنسرتی بشه.......................دوستانی که میرن حسابی به جا اونایی که نمیتونن برن خوش بترکونن.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sad no sad sad sad





ارسال کننده :mandana | در تاریخ : 20/04/1390 - 15:32
نقل قول |  |  |  
خوش به حال تهرانی ها. انشاالله بهتون خوش بگذره.

--------------------
تمام روز میخندم
تمام شب یکی دیگم
من از حالم به این مردم
دروغ های بدی میگم......




ارسال کننده :maryam | در تاریخ : 20/04/1390 - 18:04
نقل قول |  |  |  
سلام ممنون از سایت زیباتون می خواستم بپرسم من چطور می تونم چند تا کلیپ که از کنسرت احسان خواجه امیری دارم بذارم تو سایت؟

تـــرانه یـــاکیده : فایل ها رو تو سایتی مثل http://upnet.ir آپلود کنید و لینکش رو برام به ایمیلم بفرستین. اگه کیفیتش خوب بود با اسم خودتون تو سایت ثبت میشه.





ارسال کننده :xNx | در تاریخ : 20/04/1390 - 18:24
نقل قول |  |  |  
دستتون درد نکنه!:*:* love love

خیلی جالبه که اطّلاعات سایت شما هم خیلی بیشتر و هم خیلی دقیق تر از قسمت فروش بلیط
خود آوای هنره!!! fellow

دیروز زنگ زدم هر چی می پرسم، می گن: هنوز مشخّص نیست؛ نمی دونم؛ مطمئن نیستم!!! no

--------------------
پیـــــدا شو ای مــــرهم بر زخم پنهــــانم
تــا صبح دیــــــدارت بیــــدار مـی مـــــانم




ارسال کننده :آرمیتا | در تاریخ : 20/04/1390 - 18:55
نقل قول |  |  |  
سلام
وایییییییییی!!!!!!!! lol
مرررسییییییییییییی smile love
چه عکس قشنگی... love winked حیف که من امسال نمیتونم برم what sad
راستی کیش یادتون نره لطفا what feel
ممنون
دوستون دارم love love love love





ارسال کننده :fa | در تاریخ : 20/04/1390 - 19:05
نقل قول |  |  |  
سلام ممنون که پست جدید گذاشتین و ممنون بابت خبر به این خوبی و ممنون از بابت عکس به این قشنگی و زیبای و ممنون از ترانه جان و آقا مجید . مرسییییییییییییییییییی

--------------------
همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم
چقدر تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم




ارسال کننده :fa | در تاریخ : 20/04/1390 - 19:06
نقل قول |  |  |  
[b]مرسیییییییییییییی از ترانه جونننن و آقا مجید مرسییییییییییییی[/b]

--------------------
همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم
چقدر تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم




ارسال کننده :mozhde | در تاریخ : 20/04/1390 - 19:53
نقل قول |  |  |  
بابا من بليتمم خريدم 02183880 برای 3 مرداد هم رزرو می کنند.

--------------------
بی تو کدوم ستاره پا به شبم بذاره
ابر کدوم آسمون رو تشنگيم بباره




ارسال کننده :paria | در تاریخ : 20/04/1390 - 22:43
نقل قول |  |  |  
agha barnameye shabake 5 ro bezarin ke ehsan toosh zende khoond!!!





ارسال کننده :elham | در تاریخ : 21/04/1390 - 03:37
نقل قول |  |  |  
آخ جون. حتمااااااااااااااااااااااااااااا ميام راستي اجراتون در بوستان آزدگان20 بود عالييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
يي. از خبر رساني خوبتون هم ممنون love love love





ارسال کننده :sare | در تاریخ : 21/04/1390 - 04:29
نقل قول |  |  |  
پست جدید مبارک!!
خب خدارو شکر کلیپش که داره جور میشه بقیه اش هم ان شاالله به مرور زمان...

--------------------
و هرچه نقطه گذاشت ماسه...
حرفش تمام نشد دریا!




ارسال کننده :fa | در تاریخ : 21/04/1390 - 04:32
نقل قول |  |  |  
سلام مگه کلیپ از بوستان گذاشتید ترانه جون اگه گذاشتید به منم بگید تا برم دانلودش کنم. ترانه جون جواب لطفن جواب بده ترانه جونمن منتظرم تا جواب بدی

تــرانه یــاکیده : من کلیپی از این اجرا نذاشتم. شبکه تهران یه قسمت هایی از اون جشن رو پخش کردن که بینش چند ثانیه کنسرت رو از نمای دور نشون دادن.
سارا جان ضبطش کرده و فرستاده. حجمش 20 مگاست. تو چند بخش کوتاه از این فایل چند دقیقه ای , خیلی کم و از راه دور آقای خواجه امیری رو نشون میده. اگه دوست داشتین دانلود کنین.



--------------------
همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم
چقدر تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم




ارسال کننده :Mahsaan | در تاریخ : 21/04/1390 - 07:57
نقل قول |  |  |  
vay che axe ghashangi dare in post!albate mesle hamishe!
tarane joon mamnoon babate filme azadegan hamchenin mamnoon az khanoome sara!

--------------------
"ًبـــــ حد مرگــــــــ مي پرستمتـــــــ
ولى براي عشــــــق تو كمــــــه
خودتـــــــ بـــــ مــن بگــــــو
بهشتـِــــــ تـــو كجـــــاي ايــــــــن همـــــه جهنمـــــه"




ارسال کننده :مثل هیچکس | در تاریخ : 21/04/1390 - 08:09
نقل قول |  |  |  
یکی از شایعاتی که اقای خواجه امیری در مورد ایشان هست که به مدت سه سال برای استراحت از دنیای موسیقی خداحافظی می کنند و بعضی از دوستان هم از خوشحالی دارند بشکن و بارو می زنند که احسان می رود و می تونند از شهرتش استفاده کنند و با تمام وقاحت می گویند عمر هنری اقای خواجه امیری داره تموم میشه چون البوم هاش خوب نیست
و اقای زایا سلیمان هم اسفند 89 اعلام کردند که خبر قطعی است اقای خواجه امیری پر کار هستند پس بهتر کم کار بشوند نه بی کار
می ترسم از صدقه سر بعضی دوستان دشمن دوباره مجبور بشوند از اول البوم من و بابا(2)را بزنند





ارسال کننده :کنسرت میلاد | در تاریخ : 21/04/1390 - 10:38
نقل قول |  |  |  
عالیه احسان عزیز امسال اصلا تو برج میلاد کنسرت نذاشته مطمئننا فوق العاده هست مثه همیشه
راستی این مصاحبه اقای چاوشی رو خوندید ؟ توش از البوم احسان جان حمایت میکنه :

http://up.iranblog.com/images/fhn27150ed71cnwrs5ba.jpg

قیمت بلیط vip چنده راستی ؟ گرونتر شده ؟





ارسال کننده :کنسرت برج میلاد | در تاریخ : 21/04/1390 - 10:40
نقل قول |  |  |  
عالیه احسان عزیز امسال اصلا تو برج میلاد کنسرت نذاشته مطمئننا فوق العاده هست مثه همیشه
راستی این مصاحبه اقای چاوشی رو خوندید ؟ توش از البوم احسان جان حمایت میکنه :

http://up.iranblog.com/images/fhn27150ed71cnwrs5ba.jpg

قیمت بلیط vip چنده راستی ؟ گرونتر شده ؟





ارسال کننده :parisa | در تاریخ : 21/04/1390 - 14:09
نقل قول |  |  |  
چه خوب،كاشكي منم ميتونستم برم ،حتما خيلي خوش ميگذره
با اين كه از كنسرت قبلي تو اصفهان چيزي نگذشته ولي خيلي دلم واسه كنسرت تنگ شده البته فقط فقط كنسرت آقاي خواجه اميري.





ارسال کننده :zahra.n | در تاریخ : 21/04/1390 - 14:20
نقل قول |  |  |  
[/color][b][/b][color=#FFCC33]خیلی خوشحالم که آقا احسان کنسرت گذاشتن ما ک 29 مهر رفتیم همونه.همین الان بلیت تهیه کردمvipخیلی خوشحالم که بالاخره انتظار تموم شد و آقا احسان تو تهران کنسرن گذاشتن .
خیلی خبره خوشحال کننده ای بود
مرسییییییییییییییییییییییییییی





ارسال کننده :mehraneh | در تاریخ : 21/04/1390 - 17:26
نقل قول |  |  |  
smile بسیاااااااااااااااااارررررر عالییییی
انشاا... قسمت بشه ما هم بریم sad
اونایی که میرن بهشون خیییییییلییییییییییی خوش بگذره love

--------------------
همین عادت با تو بودن یه روز اگه بی تو باشم منو می کشه
==========
جمع دوستانه ی هوادارای احسان:
www.e-khajehamirifans.blogfa.com
==========
email: e_khajehamirifans@yahoo.com




ارسال کننده :ehsanf | در تاریخ : 21/04/1390 - 19:05
نقل قول |  |  |  
آقا چرا اطلاعات غلط میدین؟!
اینجا نوشتین کنسرت در جزیره کیش: 18و 19 تیرماه!
ولی در این دو روز هیچ کنسرتی در جزیره کیش برگزار نشد!!!
ما به عشق این کنسرت رفتیم کیش ولی دست خالی برگشتیم sad

--------------------
نمی رسه به تو حتی صدای من... تو خوشبختی، همین بسه برای من




نام شما :
پست الکترونیکی :
کد را وارد کنید :

برو بالا