کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود » وبسایت احسان خواجه امیری
وبسایت احسان خواجه امیری » خبرها » کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود


مطالب کوتاه

ترانه ای که تحت عنوان " اعجاز " و با نام احسان خواجه امیری تو سایتهای موسیقی  منتشر شده ، متعلق به احسان خواجه امیری نیست !




کنسرت های آینده

مطالب برتر

    نویسندگان برتر

    
    tarane yakide
    مطالب: 183
    
    Rasoul.M
    مطالب: 30
    
    rezzar
    مطالب: 17
    
    sara-alimadad
    مطالب: 16
    
    S_Alireza_Haghshenas
    مطالب: 16
    
    r-e-z-a
    مطالب: 9
    
    mohamaderfan
    مطالب: 7
    
    اعضای وبسایت
    مطالب: 7

    مدیران

    

    تبلیغات

    نظرسنجی

    تقویم

    <    «  دی 1393  »    >
    شیدسچپج
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930 

    کانال ما در آپارت

    آمار

    آمار مطالب یک ساعت پیش: 0
    امروز: 0
    این ماه: 3
    کل: 356
    کل نظرات: 43753
    آمار کاربران یک ساعت پیش: 0
    امروز: 2
    این ماه: 67
    کل: 12915
    بن شدگان: 60
    جدیدترین عضو: sepiideh
    
    کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود
    نویسنده: tarane yakide | تاریخ: 12 تیر 1390 | بازدیدها: 25415
    کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود


    کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار می شود




    این کنسرت توسط شرکت آوای هنر برگزار خواهد شد که اطلاعات دقیق از نحوه بلیت فروشی به زودی در همین پست قرار می گیرد .

    برای تهیه بلیت به سایت شرکت آوای هنر با آدرس http://84200.ir مراجعه کنید .


    کنسرت احسان خواجه امیری 2 و 3 و 9 مرداد - مرکز همایش های برج میلاد تهران - هر روز دو سانس 18:30 و 21


    قيمت :25، 30، 35، 40، 45، 50 و 60 هزار تومان


    بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
    پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
    موضوع: خبرها
    نظرات: 120
    
    tv0, رضاعباسی, فاطمه فلاح و 6 دیگران این را دوست دارد.
    در حال حاضر هیچ کاربر عضوی در حال مشاهده این مطلب نیست!
    
    پاسخ | | |
    نویسنده: reza | تاریخ: 9/04/1390 - 13:26 | عضو سايت
    بالاخره احسان تو تهران کنسرت می ذاره راستی ترانه خانوم من شنیدم قطعات جدیدی هم اجرا میشه قطعات البوم جدیده . بازم ممنون اقا مجید و ترانه خانوم واقعا خوشحال شدم wink


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: ساسان | تاریخ: 9/04/1390 - 13:38 | ميهمان
    دوستان تهرانی خوش بگذره جای ماروهم خالی کنید


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: habibeh | تاریخ: 9/04/1390 - 14:27 | عضو سايت
    هرکی بره مطئنا بهش خوش میگذره... عکس این پست خیلی قشنگه... love


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: Negin Monajemi | تاریخ: 20/04/1390 - 10:42 | عضو سايت
    انتظار تموم شد..........


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: sara-alimadad | تاریخ: 20/04/1390 - 11:24 | مدیریت نظرات
    خیلیییی قشنگه..
    winked


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: reza | تاریخ: 20/04/1390 - 12:00 | عضو سايت

    wink به به عجب عکسی دستتون درد نکنه اقا مجید و ترانه خانوم wink


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: nazi | تاریخ: 20/04/1390 - 12:10 | عضو سايت
    با لاخره پست جدید گذاشتید smile
    خوش به حال بچه های تهرانی جای مارو هم خالی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کنسرت کیش چی شد؟؟؟؟ sad
    تــرانه یــاکیده : به دستمون رسید چشم smile


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: mozhde | تاریخ: 20/04/1390 - 12:15 | عضو سايت
    سلام
    وای چه خبری ... وای چه عکسی..... اميدوارم که بتونم برم ......... مرسی


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: آرین | تاریخ: 20/04/1390 - 13:57 | ميهمان
    اوه......
    چه خبره؟خیلی بی انصافی!خواستم بلیت بگیرم که پشیمون شدم.تمام قیمتها را 10000تومان برده بالا.باز به بنیامین!


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: Mohammadjavad | تاریخ: 20/04/1390 - 14:02 | عضو سايت
    خوب چی بگم ... خوبه


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: آذین خانوم هستم | تاریخ: 20/04/1390 - 15:22 | ميهمان
    چه عکس ناااازی............ love winked
    چه کنسرتی بشه.......................دوستانی که میرن حسابی به جا اونایی که نمیتونن برن خوش بترکونن.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sad no sad sad sad


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: mandana | تاریخ: 20/04/1390 - 15:32 | عضو سايت
    خوش به حال تهرانی ها. انشاالله بهتون خوش بگذره.


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: maryam | تاریخ: 20/04/1390 - 18:04 | عضو سايت
    سلام ممنون از سایت زیباتون می خواستم بپرسم من چطور می تونم چند تا کلیپ که از کنسرت احسان خواجه امیری دارم بذارم تو سایت؟

    تـــرانه یـــاکیده : فایل ها رو تو سایتی مثل http://upnet.ir آپلود کنید و لینکش رو برام به ایمیلم بفرستین. اگه کیفیتش خوب بود با اسم خودتون تو سایت ثبت میشه.


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: xNx | تاریخ: 20/04/1390 - 18:24 | عضو سايت
    دستتون درد نکنه!:*:* love love

    خیلی جالبه که اطّلاعات سایت شما هم خیلی بیشتر و هم خیلی دقیق تر از قسمت فروش بلیط
    خود آوای هنره!!! fellow

    دیروز زنگ زدم هر چی می پرسم، می گن: هنوز مشخّص نیست؛ نمی دونم؛ مطمئن نیستم!!! no


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: آرمیتا | تاریخ: 20/04/1390 - 18:55 | ميهمان
    سلام
    وایییییییییی!!!!!!!! lol
    مرررسییییییییییییی smile love
    چه عکس قشنگی... love winked حیف که من امسال نمیتونم برم what sad
    راستی کیش یادتون نره لطفا what feel
    ممنون
    دوستون دارم love love love love


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: fa | تاریخ: 20/04/1390 - 19:05 | عضو سايت
    سلام ممنون که پست جدید گذاشتین و ممنون بابت خبر به این خوبی و ممنون از بابت عکس به این قشنگی و زیبای و ممنون از ترانه جان و آقا مجید . مرسییییییییییییییییییی


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: fa | تاریخ: 20/04/1390 - 19:06 | عضو سايت
    [b]مرسیییییییییییییی از ترانه جونننن و آقا مجید مرسییییییییییییی[/b]


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: mozhde | تاریخ: 20/04/1390 - 19:53 | عضو سايت
    بابا من بليتمم خريدم 02183880 برای 3 مرداد هم رزرو می کنند.


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: paria | تاریخ: 20/04/1390 - 22:43 | ميهمان
    agha barnameye shabake 5 ro bezarin ke ehsan toosh zende khoond!!!


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: elham | تاریخ: 21/04/1390 - 03:37 | عضو سايت
    آخ جون. حتمااااااااااااااااااااااااااااا ميام راستي اجراتون در بوستان آزدگان20 بود عالييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
    يي. از خبر رساني خوبتون هم ممنون love love love


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: sare | تاریخ: 21/04/1390 - 04:29 | عضو سايت
    پست جدید مبارک!!
    خب خدارو شکر کلیپش که داره جور میشه بقیه اش هم ان شاالله به مرور زمان...


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: fa | تاریخ: 21/04/1390 - 04:32 | عضو سايت
    سلام مگه کلیپ از بوستان گذاشتید ترانه جون اگه گذاشتید به منم بگید تا برم دانلودش کنم. ترانه جون جواب لطفن جواب بده ترانه جونمن منتظرم تا جواب بدی

    تــرانه یــاکیده : من کلیپی از این اجرا نذاشتم. شبکه تهران یه قسمت هایی از اون جشن رو پخش کردن که بینش چند ثانیه کنسرت رو از نمای دور نشون دادن.
    سارا جان ضبطش کرده و فرستاده. حجمش 20 مگاست. تو چند بخش کوتاه از این فایل چند دقیقه ای , خیلی کم و از راه دور آقای خواجه امیری رو نشون میده. اگه دوست داشتین دانلود کنین.




    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: Mahsaan | تاریخ: 21/04/1390 - 07:57 | عضو سايت
    vay che axe ghashangi dare in post!albate mesle hamishe!
    tarane joon mamnoon babate filme azadegan hamchenin mamnoon az khanoome sara!


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: مثل هیچکس | تاریخ: 21/04/1390 - 08:09 | ميهمان
    یکی از شایعاتی که اقای خواجه امیری در مورد ایشان هست که به مدت سه سال برای استراحت از دنیای موسیقی خداحافظی می کنند و بعضی از دوستان هم از خوشحالی دارند بشکن و بارو می زنند که احسان می رود و می تونند از شهرتش استفاده کنند و با تمام وقاحت می گویند عمر هنری اقای خواجه امیری داره تموم میشه چون البوم هاش خوب نیست
    و اقای زایا سلیمان هم اسفند 89 اعلام کردند که خبر قطعی است اقای خواجه امیری پر کار هستند پس بهتر کم کار بشوند نه بی کار
    می ترسم از صدقه سر بعضی دوستان دشمن دوباره مجبور بشوند از اول البوم من و بابا(2)را بزنند


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: کنسرت میلاد | تاریخ: 21/04/1390 - 10:38 | ميهمان
    عالیه احسان عزیز امسال اصلا تو برج میلاد کنسرت نذاشته مطمئننا فوق العاده هست مثه همیشه
    راستی این مصاحبه اقای چاوشی رو خوندید ؟ توش از البوم احسان جان حمایت میکنه :

    http://up.iranblog.com/images/fhn27150ed71cnwrs5ba.jpg

    قیمت بلیط vip چنده راستی ؟ گرونتر شده ؟


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: کنسرت برج میلاد | تاریخ: 21/04/1390 - 10:40 | ميهمان
    عالیه احسان عزیز امسال اصلا تو برج میلاد کنسرت نذاشته مطمئننا فوق العاده هست مثه همیشه
    راستی این مصاحبه اقای چاوشی رو خوندید ؟ توش از البوم احسان جان حمایت میکنه :

    http://up.iranblog.com/images/fhn27150ed71cnwrs5ba.jpg

    قیمت بلیط vip چنده راستی ؟ گرونتر شده ؟


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: parisa | تاریخ: 21/04/1390 - 14:09 | عضو سايت
    چه خوب،كاشكي منم ميتونستم برم ،حتما خيلي خوش ميگذره
    با اين كه از كنسرت قبلي تو اصفهان چيزي نگذشته ولي خيلي دلم واسه كنسرت تنگ شده البته فقط فقط كنسرت آقاي خواجه اميري.


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: zahra.n | تاریخ: 21/04/1390 - 14:20 | ميهمان
    [/color][b][/b][color=#FFCC33]خیلی خوشحالم که آقا احسان کنسرت گذاشتن ما ک 29 مهر رفتیم همونه.همین الان بلیت تهیه کردمvipخیلی خوشحالم که بالاخره انتظار تموم شد و آقا احسان تو تهران کنسرن گذاشتن .
    خیلی خبره خوشحال کننده ای بود
    مرسییییییییییییییییییییییییییی


    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: mehraneh | تاریخ: 21/04/1390 - 17:26 | عضو سايت
    smile بسیاااااااااااااااااارررررر عالییییی
    انشاا... قسمت بشه ما هم بریم sad
    اونایی که میرن بهشون خیییییییلییییییییییی خوش بگذره love


    -------------------------------------------------------

    

    
    پاسخ | | |
    نویسنده: ehsanf | تاریخ: 21/04/1390 - 19:05 | عضو سايت
    آقا چرا اطلاعات غلط میدین؟!
    اینجا نوشتین کنسرت در جزیره کیش: 18و 19 تیرماه!
    ولی در این دو روز هیچ کنسرتی در جزیره کیش برگزار نشد!!!
    ما به عشق این کنسرت رفتیم کیش ولی دست خالی برگشتیم sad


    -------------------------------------------------------

    

    نام:*
    E-Mail:*
    متن نظر:
    کد امنیتی: *